Дякуємо!
Ми зателефонуємо Вам найближчим часом
Гідроблок є клапанною плитою з численними каналами, всередині яких розташовуються електрорегулятори (соленоїди) і всілякі датчики. Під час роботи автомобіля цими каналами через клапана проходить масло, що й дозволяє ефективним чином змащувати коробку передач.
Тестування
Тестування гідроблока на спеціальному обладнанні та виходячи з результату приймаємо рішення про необхідний ремонт та відновлення елементів гідроблоку
Розбір та тестування
За необхідності відбувається розбір гідроблока та проведення тестування соленоїдів
Ремонт
Проводиться ремонт або заміна всіх необхідних комплектуючих
Складання
Складання всіх вузлів гідроблока
Тестування
Повторне тестування та фіксація параметра
* за умови поломки АКПП та подальшого повного ремонту в сервісному центрі трансмісій GearBox Україна. Під повним ремонтом вважається ремонт цілісного агрегату, включаючи гідроблок та гідротрансформатор.
всіх послуг з ремонту гідроблока
Діагностика гідроблоку на стенді
від 1 590 грн*
Ремонт сідла поршня гідроблоку
від 795 грн*
Розбирання та складання гідроблоку
від 1 060 грн*
(включає чищення)
Діагностика клапана керування на стенді
від 130 грн*
(соленоїда)
Чищення електронних клапанів
від 1 060 грн*
(комплект)
Зняття та установка гідроблоку
від 600 грн*
(без зняття АКПП)
Евакуація авто
0 грн**
(**безкоштовно при ремонті у центрі GearBox)
Гідроблок - масивна деталь будь-якої автоматичної коробки перемикання передач, яка оснащена безліччю каналів і клапанів для ефективного перерозподілу мастила до всіх виконуючих органів трансмісії. Саме на цю частину автоматичної трансмісії припадає максимальне навантаження під час використання автомобіля, тому гідроблок найчастіше потребує обслуговування і проведення робіт з відновлення.
Крім складної конструкції гідроблока, а також підвищених експлуатаційних навантажень цього вузла трансмісії, до найчастіших причин виникнення проблем у його роботі відносять:
● Постійний перегрів АКПП, пов'язаний із засміченням радіаторних стільників.● Задирки на різних вузлах трансмісії.● Зношеність пружин, які відповідають за роботу плунжеронів при відключенні соленоїда.● Занадто швидкий розгін автомобіля, що стає причиною швидкого зносу фрикціонів.● Засмічення клапанів неякісною мастильною рідиною.● Застосування неякісних мастильних складів із включенням герметика або стружкою з фрикціонів.
Неправильна робота гідроблока зазвичай пов'язана з неправильною експлуатацією автомобіля або несвоєчасним технічним обслуговуванням трансмісії. Виділяють кілька характерних ознак, які вказують на наявність неполадок у системі, що вимагає негайного втручання в його роботу:
● наявність сильної вібрації в процесі перемикання;● нехарактерний скрегіт під час використання коробки;● повна зупинка роботи двигуна під час використання селектора в режимі Паркінг або Драйв;● виникнення нехарактерних поштовхів, ударів, пробуксовок між передачами.
Центру трансмісій Gearbox пропонує якісний, надійний і оперативний ремонт гідроблока АКПП в Києві за доступною ціною. Щоб відновити повноцінне функціонування основного вузла трансмісії, наші кваліфіковані фахівці проводять такі роботи:
● Тестування за допомогою спеціального обладнання, що дозволить точно встановити причину несправності, визначити заходи, необхідні для відновлення роботи пристрою. ● Якщо обладнання не дозволило виявити причину несправності, проводиться розбирання агрегату і тестування соленоїдів.● Ремонт і заміна всіх несправних комплектуючих.● Зворотне складання. ● Повторне тестування роботи агрегату. Фіксація параметра.
Всі роботи з ремонту та обслуговування АКПП виконуються кваліфікованими фахівцями з використанням сучасного обладнання протягом 1-3 днів.