Дякуємо!
Ми зателефонуємо Вам найближчим часом
Особливістю конструкції DSG є два первинні і два вторинні вали. Кожен вторинний вал знаходиться в зачепленні з відповідним первинним. Причому на одній парі валів розташовані шестерні парних передач, а на іншій – непарні. Первинний вал з парними передачами виконаний порожнистим і до нього вставлений первинний вал непарних передач. Кожен вал з'єднаний з відповідним зчепленням.
Перемикання передач відбувається так: рух автомобіля починається на першій передачі, але друга передача вже готова для перемикання, тобто її шестерні вже знаходяться в зачепленні. Як тільки надійде команда про перемикання на другу передачу, непарне зчеплення розімкнеться, а парне замкнеться. При цьому третя передача вже включається на непарному ряду, щоб розпочати роботу відразу після розмикання парного зчеплення. Перемикання передач здійснюється синхронізаторами.
Демонтаж
Демонтаж та розрізання трансформатора
Розбирання
Часткове або повне розбирання всього вузла в залежності від ступеня та місця пошкодження
Замiна
Заміна зношених чи несправних деталей
Складання
Після виконання ремонту корпус знову збирається та запаюється
Тестування
Перевірка показників роботи вузла та порівняння еталонними з показниками виробника
* за умови поломки АКПП та подальшого повного ремонту в сервісному центрі трансмісій GearBox Україна. Під повним ремонтом вважається ремонт цілісного агрегату, включаючи гідроблок та гідротрансформатор.
всіх послуг з ремонту зчеплення DSG
Зняття DSG
від 2 800 грн*
Встановлення DSG
від 2 800 грн*
Заміна зчеплення DSG
від 1 500 грн*
Евакуація авто
0 грн**
(**безкоштовно при ремонті у центрі GearBox)
DSG-7 - роботизована коробка перемикання передач, головною відмінною рисою якої є наявність одразу пари ведених дисків, які функціонують у тісному тандемі. Один диск відповідальний за перемикання непарних і задньої передачі, другий - парних. Обидва диски бездоганно відкалібровані, що дає змогу зробити перемикання максимально плавно, без ривків і затримок. Трансмісія характеризується наявністю зчеплення сухого типу і незначною вагою. Автомобілі, оснащені такою трансмісією, вирізняються економічністю та невибагливістю. Однак як і будь-який механізм, DSG-7, з плином часу виходить з ладу, потребує обслуговування та ремонту.
Ця трансмісія вважається досить ефективною і однією з найбільш надійних серед інших поширених АКПП. Незважаючи на це, автомобілісти досить часто стикаються з різноманітними проблемами і збоями в роботі обладнання. Причиною може бути знос підшипників, несправності в роботі маховика і зчеплення. Все це вимагає звернення в сервіс для заміни зчеплення ДСГ-7.До основних причин, які можуть призвести до поломки зчеплення даного виду і вимагати заміни зчеплення DSG-7:
● Знос агрегатів.● Збій у мехатроніку.● Несправність соленоїдів.● Знос багатодискової муфти. ● Поява металевої стружки. ● Механічні пошкодження.
Обслуговування подібних преселективних коробок вимагає використання спеціального обладнання, тому може проводитися виключно в сучасних автосервісах.
GearBox - сучасна компанія, в якій працюють висококваліфіковані фахівці з великим досвідом з ремонту та обслуговування різних видів АКПП. Наша майстерня здійснює роботи зі зняття та встановлення DSG, здійснює заміну зчеплення та маховика DSG-6 та 7, пропонує послугу безкоштовної евакуації авто за умови ремонту у нас. Наші майстри в найкоротші терміни виконають весь спектр робіт, необхідних для усунення несправності:
● Зняття несправного механізму або демонтаж його окремого елемента.● Часткове або повне розбирання агрегату залежно від особливостей пошкодження.● Заміну несправної деталі.● Зворотне складання і запаювання корпусу зчеплення.● Тестування вузла на працездатність, порівняння з еталонними характеристиками, запропонованими виробником.
Наш центр здійснює обслуговування зчеплення і маховика роботизованих трансмісій на найвигідніших умовах, надаючи гарантію на проведення всіх видів робіт.