РЕМОНТ ГІДРО-ТРАНСФОРМАТОРА

Опис гідротрансформатора

Гідротрансформатор є закритою камерою тороїдальної форми, всередині якої впритул один до одного співвісно розміщені насосне, реакторне і турбінне лопатеві колеса. Внутрішній об'єм гідротрансформатора заповнений циркулюючою по колу, від одного колеса до іншого, рідиною (ATF) для автоматичних трансмісій. Насосне колесо виконано в корпусі гідротрансформатора та жорстко з'єднане з колінчастим валом, тобто 1000мм. обертається із оборотами двигуна. Турбінне колесо жорстко пов'язане із первинним валом автоматичної коробки передач.

Між ними знаходиться реакторне колесо або статор. Реактор встановлений на муфті вільного ходу, що дозволяє йому обертатися лише в одному напрямку. Лопаті реактора мають особливу геометрію, завдяки якій потік рідини, що повертається з турбінного колеса на насосне, змінює свій напрямок, тим самим збільшуючи момент, що крутить, на насосному колесі.

Illustration

Причини поломки

Засмічення масляного фільтра

Знос та руйнування опорних підшипників

Випадіння та деформація лопаток

Проблеми з обгінною муфтою

Знос алюмінієвих шайб на муфті

Перегрів агрегату

Етапи ремонту

Illustration

Демонтаж

Демонтаж та розрізання трансформатора

Illustration

ATF (рідина автоматичних трансмісій)

Видалення трансмісійної рідини – масла

Illustration

Промивання

Промивання лопаcтей, каналів та інших деталей «бублика»

Illustration

Дефектування

Визначення зношених деталей, що підлягають заміні

Illustration

Заміна

Заміна всіх гумових та пластмасових ущільнень на нові, а також заміна фрикційних накладок та гідроциліндрів

Illustration

Складання

Після виконання ремонту корпус знову збирається та запаюється за допомогою спеціалізованого обладнання WS 3.1 Torque Converter Welder

Illustration

Тестування

Проводиться тест на герметичність зварених швів

Безкоштовна* послуга евакуатора при поломці АКПП

* за умови поломки АКПП та подальшого повного ремонту в сервісному центрі трансмісій GearBox Україна. Під повним ремонтом вважається ремонт цілісного агрегату, включаючи гідроблок та гідротрансформатор.

Дякуємо!

Ми зателефонуємо Вам найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration

Вартість  

всіх послуг з ремонту гідротрансформатора

  • Розбирання-складання гідротрансформатора

    від 2 400 грн*

    (включає дефектування)

  • Заміна фрикційної накладки блокування

    від 526 грн*


  • Евакуація авто

    0 грн**

    (**безкоштовно при ремонті у центрі GearBox)

РЕМОНТ ГІДРО-ТРАНСФОРМАТОРА

Гідротрансформатор ("бублик") - гідравлічний пристрій, основною функцією якого є перетворення крутного моменту від мотора до АКПП. Завдяки роботі агрегату вдається забезпечити плавну роботу трансмісії та отримати максимально приємні умови їзди. За своєю будовою, гідротрансформатор - досить простий пристрій. Однак при інтенсивному використанні автомобіля з АКПП, він з часом зношується і виходить з ладу. Тому для забезпечення безпечної та комфортної їзди вузол потребує своєчасного обслуговування, заміни комплектуючих або ремонту. 

Ремонт гідротрансформатора АКПП Київ

У якийсь момент в процесі їзди автовласник починає відчувати явні ознаки несправності в роботі вузла. Найбільш характерними ознаками є:

● Виникнення вібрацій і стороннього шуму під час використання машини на швидкості близько 60 км/год. ● Прослизання ведучих коліс під час старту руху. Особливо відчутний цей симптом при використанні автомобіля, який починає рух з другої передачі. ● Нехарактерна вібрація, що відчувається під час навантаження.● Поштовхи і ривки при рівномірній їзді або в процесі гальмування. 

Найчастіші причини несправності, які вимагають ремонту гідротрансформаторів:

● псування фрикційних пар;● псування лопаток шестерень;● поломка ущільнювальних сальників;● несправність підшипників. 

Основні етапи ремонту гідротрансформатора АКПП

Ремонт "бублика" АКПП - доволі дорогий процес. Фахівці рекомендують проводити своєчасне обслуговування трансмісії і проводити заміну масла, щоб максимально продовжити роботу агрегату і знизити ймовірність його поломки. Основні етапи ремонту включають:

● Демонтаж і розрізання пристрою. ● Злив трансмісійного масла.● Ретельне промивання всіх деталей агрегату.● Виявлення несправних вузлів, які потребують ремонту або заміни.● Заміна гумових і пластмасових складових на нові. Оновлення фрикційних накладок і гідроциліндрів. ● Зворотне складання і запаювання агрегату з використанням спеціального обладнання. ● Тестування на герметичність отриманих швів. 

Ремонт гідротрансформатора в центрі трансмісій GearBox

Компанія GearBox здійснює весь комплекс заходів, спрямованих на обслуговування і ремонт складових АКПП. Наші фахівці протягом 1-3 днів зроблять якісне розбирання-збирання гідротрансформатора, його дефектовку, зроблять заміну фрикційної накладки блокування. При цьому евакуація автомобіля в разі поломки здійснюється безкоштовно за умови ремонту в центрі GearBox. 


Illustration

Поставте нам запитання!

Заповніть форму та отримайте відповідь найближчим часом

Дякуємо!

Ми зателефонуємо Вам найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.