Дякуємо!
Ми зателефонуємо Вам найближчим часом
Мехатронік є електронно-гідравлічним блоком, який активно використовується у пристрої преселективної коробки DSG на моделях VAG. Також подібний пристрій можна зустріти і на авто інших виробників. Зазначений елемент знаходиться в картері роботизованої КПП.
Якщо говорити про конструкцію, мехатронік це ЕБУ (електронний блок управління) та цілий ряд електронно-гідравлічних компонентів, що знаходяться в єдиному корпусі. Також до мехатроніка під'єднано велику кількість різних датчиків АКПП, що дозволяє досягти злагодженої та чіткої роботи коробки автомат даного типу.
На підставі отриманих від датчиків сигналів про стан і режими роботи всіх систем автомобіля блок підбирає оптимальний момент перемикання передач, а також здійснює самостійне регулювання самого процесу перемикань.
Демонтаж
Демонтаж коробки або її окремого елемента
Розбирання
Часткове або повне розбирання всього вузла в залежності від ступеня та місця пошкодження
Промивання
Промивання внутрішніх деталей мехатроніка
Заміна
Заміна соленоїдів та інших несправних деталей
Складання
Після виконання ремонту корпус знову збирається
Адаптація
Проводиться програмування мехатроніка
* за умови поломки АКПП та подальшого повного ремонту в сервісному центрі трансмісій GearBox Україна. Під повним ремонтом вважається ремонт цілісного агрегату, включаючи гідроблок та гідротрансформатор.
всіх послуг з ремонту мехатроніка DSG
Діагностика мехатроніка
від 1 350 грн*
(включає зняття та встановлення)
Заміна ремонтного комплекту газомасляного акумулятора
від 4 200 грн*
(включно із ЗЧ)
Діагностика соленоїда
від 130 грн*
Евакуація авто
0 грн**
(**безкоштовно при ремонті у центрі GearBox)
Мехатронік - електронно-гідравлічний блок, який використовується для роботи преселективної трансмісії DSG на автомобілях VAG. Така керівна система охоплює два центри: електронний і електрогідравлічний. Перший збирає і обробляє дані, що надходять з різних систем і механізмів машини. Другий відповідає за своєчасне вмикання і вимикання зчеплення, а також регулює перемикання передач.
Регулярна робота мехатроніка призводить до появи проблем у його роботі. Насамперед вони пов'язані з дефектами в електрогідравлічному центрі та в електричних доріжках плати, що збільшує навантаження на окремі частини електричного центру. Зазвичай ремонт мехатроніка DSG-6 або 7 тягне його заміну на новий. Якщо необхідно здійснити ремонт електрогідравлічного модуля, то в даному випадку проблема зазвичай полягає у витоку масла. Причиною несправності, як правило, є пошкодження корпусу або залипання клапанів розподілу масла. Ремонт електрогідравлічного блоку передбачає заміну окремих компонентів або елементів системи. Фахівці центру трансмісій GearBox звертають увагу, що несправність однієї складової системи може призвести до пошкодження інших вузлів у системі перемикання передач. Тому при виникненні проблем у роботі мехатроніка, слід негайно звернутися в сервіс для усунення проблем.
Основні ознаки поломки мехатронного блоку, при виникненні яких слід звернутися в сервіс:
● виникнення нехарактерної вібрації;● прослизання ведучих коліс;● поштовхи під час зміни передачі;● специфічні звуки, що видаються трансмісією;● перескакування через передачі;● погіршення маневреності;● неможливість зняти машину з режиму Паркінг.
Блок керування в КПП - доволі складний механізм, обслуговування якого мають здійснювати виключно кваліфіковані фахівці. У центрі трансмісій GearBox проводиться оперативний ремонт мехатроніка DSG-6 і 7 в такій послідовності:
● Зняття трансмісії або проблемного вузла.● Часткове або повне розбирання системи залежно від характеру і місця виникнення дефекту. ● Очищення внутрішніх деталей системи.● Заміна соленоїдів та інших проблемних механізмів. ● Зворотне складання корпусу.● Програмування системи.
Фахівці GearBox оперативно здійснять діагностику мехатроніка і соленоїда, а також заміну ремонтного комплекту газомасляного акумулятора.