Політика повернення та відшкодування (далі - Політика) не поширюється на витратні запасні частини, матеріали, запасні частини бувші у використанні (оливи, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо) та запасні частини з індивідуальними ознаками. Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
1. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
Повернути товар (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.Ваші вимоги розглядаються після пред’явлення розрахункового документа (чека). А щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, — технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.Повернення товару в Україні регулюється Законом України «Про захист прав споживачів».Відповідно до статті 9 Законом України «Про захист прав споживачів»:Права споживача при придбанні товару належної якості» говорить про те, що:Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затверджено Постановою Кабінету Міністрів України Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" N 172 від 19 березня 1994 р.
2. ДІЇ ПОКУПЦЯ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
● Повідомити про намір повернути товар (Ви можете відправити лист довільної форми на електронну пошту au.moc.eniarku-xobraeg%40ecivres);● додати копію товарного чеку;● у разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів.
3. ПІДСТАВИ ВІДМОВИ ВІД ПОВЕРНЕННЯ:
● з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів без урахування дня покупки (замовлення);● при перевірці якості товару були виявлені ознаки втручання в пристрій товару (розтин, спроби ремонту) або будуть знайдені сліди нецільового використання;● внесено конструктивні зміни до товару та / або його складових, або виявлено їх спроби;● товар був у вжитку: має відколи, потертості, розкрита упаковка, зіпсований товарний вигляд або споживчі властивості, зірвані заводські пломби, маркування, фабричні ярлики, відсутні наклейки і документи;● відсутній товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару;● товар замовлявся/вироблявся під індивідуальне замовлення та володіє індивідуальними ознаками.
4. ПРОДАВЕЦЬ НЕ НЕСЕ ГАРАНТIЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ, ЯКЩО МАЄ МІСЦЕ:
● нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі; ● пошкодження деталі внаслідок ДТП, некваліфікованого її встановлення або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторної оливи не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей; ● встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт.
5. УМОВИ ТА СТРОКИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Кошти підлягають поверненню у разі:● виконання всіх необхідних умов повернення товару (див. п. 3. ПОЛІТИКИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ВІДШКОДУВАННЯ);● заповнення заяви на повернення коштів;● надання копії документа, що засвідчує особу.● При поверненні товару належної якості ТОВ "ЦЕНТР ТРАНСМІСІЙ "ГІРБОКС УКРАЇНА" поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви. ● Повернення коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата Товару - банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ і лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу.● Заяви необхідно надсилати на адресу: пров. Балтійський, 20, Київ, 04120.● Також, Ви можете написати заяву на повернення коштів в приміщенні ТОВ "ЦЕНТР ТРАНСМІСІЙ "ГІРБОКС УКРАЇНА" за адресою: пров. Балтійський, 20, Київ, 04120.
ТАКОЖ ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО ЗГІДНО З П. 3 СТ. 4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» ПОКУПЕЦЬ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ:
● перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, паспортом або іншою, наданою магазином документацією на товар;● у разі необхідності отримати роз'яснення та консультацію щодо умов, особливостей та правил використання товару-до початку використання товару;● користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися умов (вимог, норм, правил, умов), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;● з метою запобігання негативним наслідкам для споживача щодо використання товару-дотримуватись передбаченої експлуатаційною документацією спеціальних правил безпеки, а у разі відсутності таких правил у документації – звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого типу.Виробник товару також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, комплектацію і характеристики товару для поліпшення його технологічних і експлуатаційних якостей. Комплектація, колір, зовнішній вигляд та інші параметри товару можуть незначно відрізнятися.