RU
Запис на діагностику
Залиште Ваші контакти для зворотнього зв'язку:

РЕМОНТ ГІДРО-ТРАНСФОРМАТОРА

Ремонт гідротрансформатора фото
Опис гідро-трансформатора
Гідротрансформатор є закритою камерою тороїдальної форми, всередині якої впритул один до одного співвісно розміщені насосне, реакторне і турбінне лопатеві колеса. Внутрішній об'єм гідротрансформатора заповнений циркулюючою по колу, від одного колеса до іншого, рідиною (ATF) для автоматичних трансмісій. Насосне колесо виконано в корпусі гідротрансформатора та жорстко з'єднане з колінчастим валом, тобто 1000мм. обертається із оборотами двигуна. Турбінне колесо жорстко пов'язане із первинним валом автоматичної коробки передач.
Між ними знаходиться реакторне колесо або статор. Реактор встановлений на муфті вільного ходу, що дозволяє йому обертатися лише в одному напрямку. Лопаті реактора мають особливу геометрію, завдяки якій потік рідини, що повертається з турбінного колеса на насосне, змінює свій напрямок, тим самим збільшуючи момент, що крутить, на насосному колесі.
Причини поломки
Етапи ремонту
01
Демонтаж
Демонтаж та розрізання трансформатора
02
ATF (рідина автоматичних трансмісій)
Видалення трансмісійної рідини – масла
03
Промивання
Промивання лопаcтей, каналів та інших деталей «бублика»
04
Дефектування
Визначення зношених деталей, що підлягають заміні
05
Заміна
Заміна всіх гумових та пластмасових ущільнень на нові, а також заміна фрикційних накладок та гідроциліндрів
06
Складання
Після виконання ремонту корпус знову збирається та запаюється за допомогою спеціалізованого обладнання WS 3.1 Torque Converter Welder
07
Тестування
Проводиться тест на герметичність зварених швів
*
*
за умови поломки АКПП та подальшого ремонту в сервісному центрі трансмісії GearBox Україна
Безкоштовна послуга евакуатора при поломці АКПП
Вартість
всіх послуг з ремонту гідротрансформатора
01
Розбирання-складання гідротрансформатора
(включає дефектування)
від 1580 грн
02
Заміна фрикційної накладки блокування
від 526 грн
Запис на ремонт Вашого авто
Залиште свої контакти для зворотного зв'язку
Про ціноутворення
Щоб зрозуміти, скільки коштує ремонт гідротрансформатора, необхідно провести діагностику. Вартість роботи залежить від типу поломки.

У ціну, вказану в прайсі, входить різання, промивання, дефектування, складання, перевірка герметичності та балансування. До загальної вартості додасться ціни запчастин, які будуть замінені у процесі ремонтних робіт. Усі нюанси роботи, підсумкова ціна та термін виконання обговорюються з клієнтом після діагностики.

Майстри приступають до роботи за згодою автовласника. Після закінчення ремонту надається гарантія. Ви можете ознайомитись із цінами нашого СТО на нашому сайті або уточнити у менеджера, зв'язавшись з нами по телефону. Також ви можете залишити свій контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Гарантія 12 місяців або 30 000 км
(залежно від того, що настане раніше)
Гарантія надається за дотримання таких умов:
  1. Збереження контрольних пломб та тавра, встановлених на відремонтованій АКПП.
  2. Проходження діагностичного контролю систем автомобіля в діапазоні від 900 до 1000 км. пробігу після ремонту.
  3. Дотримання термінів обслуговування у сервісному центрі АКПП GearBox.
  4. Заміна всіх частин, вузлів і елементів автомобіля, що вийшли з ладу, на нові.

Умови, за яких гарантійні зобов'язання втрачають чинність:
  1. Недотримання гарантійних умов
  2. Наявність пошкоджень: на зовнішніх поверхнях корпусу АКПП, на приводних колесах, півосях, осях.
  3. Вихід із ладу електронних систем, комп'ютерів, датчиків автомобіля.
  4. Порушення правил експлуатації автомобіля з автоматичною трансмісією.
  5. При використанні частин, вузлів та ремкомплектів АКПП, наданих клієнтом.
Дізнайтеся точну вартість ремонту вашого авто
Просто залиште телефон і наш спеціаліст передзвонить Вам протягом 5 хвилин
Зворотній зв'язок
Заповніть форму та отримайте відповідь найближчим часом
Поставте нам запитання
Що важливо знати про ремонт гідротрансформатора АКПП
Ремонт гідротрансформатора - вузла, який є частиною гідродинамічної передачі або ГДП, є одним із ключових складових справної роботи автоматичної КПП.
Незважаючи на високі технічні характеристики та міцність АКПП з гідротрансформатором, його вузли все ж таки зношуються і трапляються несправності системи в цілому або окремих деталей. Порівняно з багатьма іншими частинами автомобіля, ремонт гідротрансформатора АКПП потрібен набагато рідше, але тим не менш.

Коли необхідний ремонт гідротрансформатора

Фахівці зазначають, що немає єдиного показника, який свідчить про те, що вузол вийшов з ладу та потрібен терміновий ремонт гідротрансформатора. Більшість ознак рекомендують, якомога раніше звернутися до професійного сервісу, оскільки може знадобитися не тільки профілактика, а й ремонт гідротрансформаторів АКПП:

  • навіть при ледве чутному механічному звуку у процесі перемикання передач;
  • у разі легкої вібрації в умовах робочого режиму під час руху 60-90 км/год;
  • при проблемах із динамікою транспортного засобу;
  • якщо олія в автоматичній КПП швидко темніє або з'являються брудні домішки;
  • глухне двигун при перемиканні швидкостей;
  • якщо збільшилася витрата палива при паралельному зростанні оборотів.

Ремонт гідротрансформатора Київ: що може стати причиною поломки

Зважаючи на складну будову структури вузла, постійне навантаження, зіткнення з абразивами та нагріванням, причин несправностей, які згодом вимагають ремонт гідротрансформаторів АКПП може бути кілька:

  • деформація/зношеність колісних лопат, зчеплення блокування;
  • потертість верхнього шару маточини насосного колеса;
  • обтискна/обгінна муфта заклинює.

Професійний якісний своєчасний ремонт гідротрансформатора АКПП забезпечить повне відновлення повноцінної функціональності вузла.
Замовити консультацію
Залиште Ваші контакти для зворотнього зв'язку:
ТОВ "ЦЕНТР ТРАНСМІСІЙ "ГІРБОКС УКРАЇНА"
© 2021. All rights reserved
Made by